< Povratak

SEZONA / Program 2016/2017

Za uzrast:
Trajanje: 50 min
Ivana Brlić Mažuranić / Belmondo Miliša i Bojan Brajčić

PRIČE IZ DAVNINE / TALES OF LONG AGO

Gradsko kazalište mladih Split / City Youth Theatre Split

Režija i odabir glazbe / Director and music: Bojan Brajčić / Oblikovanje svjetla / Stage lightening by: Lucijan Roki / Kostimi / Costume: Smiljana Penić / Likovno oblikovanje / Design: Luka Duplančić

Igraju / Performing: Lidija Florijan, Mia Vladović, Đana Kuzmanić i Vinko Mihanović.

Nakon više od sto godina od objavljivanja, sa sigurnošću možemo reći da su Priče iz davnine zbirka bajki koja zbližava sve generacije čitatelja.

U svojim svevremenskim pričama, Ivana Brlić Mažuranić stvorila je, ljepotom izraza i melodičnošću jezika, prostor u kojem svako dijete pronalazi ideale koje će nositi kroz život. Vremena su se promijenila, ali vrijednosti nisu. I danas se treba podsjetiti kako tražiti istinu, ili pak kako opet gledati na svijet dječjim očima. Hrvatski Andersen, kako je mnogi nazivaju, svojim je svijetom bajki, raznolikim i šarenim, ispričala najljepše priče hrvatske literature. Šuma Striborova i Sunce djever i Neva Nevičica jasan su pokazatelj kako sustav vrijednosti, ocrtan u mašti, pun fantastike i dinamike, svoje tragove ostavlja i u stvarnosti.

 

More than one hundred years following its publication, we can firmly state that the Tales of Long Ago are a collection of stories that brings all the generations of readers together.

The timeless tales by Ivana Brlić Mažuranić, adorned with the beauty of expression and melodiousness of language, created a space where kids can find ideals that they will carry along through life. Times have changed, but values have not. We still need to be reminded about how to search for truth, or how to observe the world with children’s eyes again. The Croatian Andersen, as she is called by many, Ivana Brlić Mažuranić told the most beautiful stories in Croatian literature through her rich and colourful world of fairy tales. Tales such as Stribor's Forest and Bridesman Sun and Bride Bridekins plainly show that a value system, depicted in imagination, brimming with fantasy and dynamism, can also leave its imprints in reality.